České MANGOS příkazy:
Informačné Kódy: 
.acct --- Ukaze vstupni level acc 
.bank --- Ukaze vas bank inventory. 
.commands --- Ukaze příkazy dostupné pro vas player level. 
.distance --- Vypise vzdalenost mezi  vami a oznacenou kreaturou. 
.gmlist --- Zobrazí momentalně dostupné gm. 
.gps --- Zobrazy pozici x,y,z,map,zone oznaceneho hraca alebo potvory. 
.neargrave --- Najde nejblizší  grave pozici. 
.npcinfo --- Zobrazi informace o označené kreatuře. 
.showhonor ---Ukaze vaší  hodnotu v honoru. 
Vytvářecí kódy: 
.addgo--- (.addgo#id) Vlozi gameobject s aktualními gm lokacemi a direkciu.
.additem --- (additem #id) Vloží  vybraný item do vašeho inventáře. 
.additemset --- (.additemset #id) Vloží vybranou sadu itemů do vašeho inventáře. 
.addspw --- (.addspw #creatureid) Vloží  spawn vybrané kreatury. 
.createguild --- (.createguild $GuildLeaderName $GuildName) Vytvoří guildu s zadanymi hodnotami. 
.gameobject --- (.gameobject #id) Vloží vybraný gameobject na vaší pozici a direkciu. 
.targetobject --- označí najbližší předmet 
.delobject --- (.delobject xxx) napíšete .targetobject a nahodí tam číslo např. 300156 zadáte .delobject 300156 a je pryč 
Ovladaní Hračů/GM 
.anim --- (.anim #emoteid) Zadá vašemu charakteru vybranou emoci. 
.aura --- (.aura #spellid) Vytvoří okolo charakteru auru vybraného kouzla. 
.demorph --- Demorphuje označeného hráče. 
.die --- Zabije označeného hráče nebo  kreaturu nebo vás. 
.dismount --- Zesadi vás z jezdeckého zvířete 
.explorecheat --- (.explorecheat #1/0) Ukáže nebo zakryje všechny mapy pro vybraného hrače 1=ukazat 0=zakryt 
.gmoff --- Vypne vaše označení GM 
.gmon --- Zapne vaše označení GM 
.learn --- (.learn #learnid) Označený charakter se naučí vybrané kouzlo. 
.learnsk --- (.learnsk #skillid #level #max) Číslo skillu pro lvl.. a maximalní hodnotu skillu pro označeneho hrače. 
.levelup --- (.levelup #numberoflevels) Navyší váš lvl. 
.modify --- (.modify $parameter $value) Mění mnoho parametrů naráz. Zadejte .help modify pro nápovědu. 
.modifyaspeed --- (.modify aspeed #speed) Mění všechny rychlosti - běh, plavaní. max 10 
.modifybit --- (.modify bit #field #bit) Kopíruje jednotku vybraného hrače nebo vaší 
.modifybwalk --- (.modify bwalk #speed) Mění zpět rychlost hráče. max 10 
.modifyenergy --- (.modify energy #energy) Mění energii hráče. 
.modifymoney --- (.modify #money) Přídava nebo ubírá penízky označenému hráčovi. Zaporná hodnota ubíra. 
.modifyhp --- (.modify hp #newhp) Mění hp označenému hráči. 
.modifymana --- (.modify mana #newmana) Mění manu označenému hráči. 
.modifyrage --- (.modify rage #newrage) Mění rage označenému hráči. 
.modifyspeed --- (.modify speed #speed) Mění běhovou rychlost hráči. max 10 
.revive --- revivuje označeného hrače 
.security --- (.security $name #level) Mění level oprávněmu vybranému hrači.
.unaura --- (.unaura #spellid) Vypne auru vybraného kouzla na vaší postavě. 
.unlearn --- (.unlearn #startspell #endspell) Odnaučí vybraného hrače kouzla od do určeného kouzla. 
.unlearnsk --- (.unlearnsk #parameter) Odnaučí vybraný skill označeného hráče. 
.update --- (.update #field #value) Updatne field označeného hráče nebo kreatury s hodnotou value. 
.reset --- (.reset stats, talents, level...) Vyresetuje určenou statistiku označeného hráče na 1. 
Ovladaní Kreatur: 
.changelevel --- (.changelevel #level) Mění level kreatur od 1 do 63. 
.del --- Vymaže označenou kreaturu. 
.displayid --- (.displayid #displayid) Změní model označený kreatury na vybraný model. 
.npcflag --- (.npcflag #npcflag) Nastavý npc flag. 
.random --- (.random #1/0) Zadá označený kreatuře movement. 1 - zapne 0 - vypne. 
.run --- (.run #flag) Zapína a vypína běhový mod pro kreatury: 1 - zapnuty 0 - vypnuty. 
.setvalue --- (.setvalue #field #value #isInt) -Nastaví field označený kreatury s hodnotou value a isint 1 (to je nejaky integer) 
.update --- (.update #field #value) Updatne field označeného hrače nebo kreatury s hodnotou value. 
.maxskill --- Nahodi vsehny skilly vybraného hrače na MAX. 
.goname --- (.goname $charactername) Teleportuje vás k zadanému hračovi. 
.namego --- (.namego $charactername) Teleportuje zadaneho hrače k vám. 
.prog --- Teleportuje vas na programmer isle(Gm Ostrov). 
.recall --- (.recall $place) Teleportuje vás na různé místa ktoré definujete místo place. Relevantne - sunr, thun, cross, ogri, neth, thel, storm, iron, under, and darr 
.worldport --- (.worldport #map #x #y #z). 
Ostatní: 
.item --- (.item #guid #amount) Vloží item do vendora s vybradem a cenou. 
.newmail --- (.NewMail #flag) Posle nejakoy mail notifikaciu so flagim. 
.announce --- (.announce $text_zpravy) Vyšlete do sveta broadcast zpravu - system message. 
.whispers --- (.Whispers on/off) Pro gm: povolelí nebo zakaže whispers zprav zadavajíci mu gm od hracou. 
.visible --- (.visible 0/1) Pro gm: Nastaví neviditelnost 0-neviditelnost 1-viditelnost 
.modify scale --- (.modify scale 0.1/3) Zvětší velikost
_________________________________________________________________________
Důležité gm příkazi!!
 .goname - vy se teleportnete k hraci .namego - hrac se teleportne k vam .tele - napisete .tele a jmeno mesta př: .tele stormwind .gmon - jste poznat ze jste gm .gmoff - mate vypnutou znacku gm .revive - oživíte mrtvé .die - zabije označenou postavu  
